מכניסים טוב הביתה

עפר גדנקן No Comments on מכניסים טוב הביתה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מעוניינים לשדרג בקלות ארוחת ערב שגרתית? רוצים להוסיף טעם ועניין לפשטידה, כריך, או סתם חביתה? מחלבת טרה מגישה לכם את 'נעם' – הגבינה הצהובה המגורדת מ-100% רכיבים טבעיים, ללא חומרים משמרים ובכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית, ומאפשרת לכם להכניס טוב הביתה עם מוצרי חלב איכותיים.

הגבינה הצהובה המגורדת של מחלבת טרה מיוצרת מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל מלאכותיים ועובדת היותה מגורדת מאפשרת לצרכנים להשתמש בה בקלות ולשלב אותה במגוון מאכלים ביתיים.

במחלבת טרה יודעים כי כשאוכלים טוב – גם מרגישים טוב, והופכים גם את איכות החיים וההווי המשפחתי לטובים יותר. וקוראים לכם להכניס טוב הביתה עם מוצרים איכותיים ללא חומרים משמרים והרבה יותר בריאים.
הגבינה המגורדת 'נעם' היא גבינה צהובה איכותית היחידה בכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית המיוצרת מ100% רכיבים טבעיים, מה שמאפשר לצרכנים לשדרג מגוון מאכלים עם גבינה צהובה במהירות ובקלות.
השילוב של הבריאות והערכים התזונתיים עם הטעם המצוין של מוצרי טרה, הופכים אותם לבחירה המושלמת עבור כל משפחה שמעוניינת להכניס טוב הביתה, לחיות טוב, לאכול טוב ולהרגיש טוב.



0 תגובות